FORGOT YOUR DETAILS?

Złota Szkatułka – FAQ

Kim jesteście i co mogę u Was kupić?

Jesteśmy sklepem z biżuterią online, która zajmuje się sprzedażą przede wszystkim biżuterii ze stali nierdzewnej. W swojej ofercie posiadamy wiele różnego rodzaju dodatków – od naszyjników i pierścionków, przez kolczyki i bransoletki, aż po gustowne, dopasowane komplety.

 

Z jakich materiałów jest wykonana biżuteria?

Nasza biżuteria wykonana jest ze stali nierdzewnej – która jest wyjątkowo trwała, estetyczna oraz nie uczula. Naszą biżuterię charakteryzuje wyjątkowość oraz wysoka jakość.

Ile kosztuje wysyłka/ opłata pocztowa?

Zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera DPD albo paczko matów InPost – w zależności od Twojego wyboru, dla Twojego komfortu. Cena wysyłki wynosi 5,90 zł przy liście ekonomicznym, 8,40 zł przy liście priorytetowym pocztą, 8,99 zł przy wysyłce paczkomatem InPost oraz 15,85 zł przy wysyłce kurierem DPD, bez względu na metodę płatności (przy odbiorze/za pobraniem).

 

Jak mogę zapłacić za kupiony towar?

W naszym sklepie internetowym funkcjonuje obecnie sześć podstawowych metod płatności:
Płatność przy odbiorze,
Płatność na numer rachunku bankowego wskazany w zamówieniu (iPKO),
Płatność za pomocą portalu PayPal,
Płatność za pomocą portalu Przelewy24 (w tym BLIK),
Płatność za pomocą portalu Cashbill,
Płatność za pomocą portalu HotPay.

 

Jaki jest nasz numer konta bankowego ?

IPKO

ZLOTASZKATULKA 

62 1020 3613 0000 6602 0148 1506

 

W ciągu ilu dni towar będzie doręczony?

Czas realizacji zamówienia może być różny w zależności od dostępności towaru w magazynie, jednakże zazwyczaj wynosi on maksymalnie 2 dni robocze.

 

W jaki sposób mogę odstąpić od umowy i odesłać towar bądź złożyć reklamację?

Zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287) Konsument (którym jest Klient na gruncie niniejszego Regulaminu), który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni od dnia doręczenia Towaru na wskazany adres wysyłki, odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy. Odstąpienie od umowy możliwe jest za pomocą Formularza odstąpienia od umowy, który stanowi Załącznik nr 1 Regulaminu sklepu (dostępny do ściągnięcia tutaj: https://zlotaszkatulka.pl/regulamin/). W przypadku skorzystania z tego prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien odesłać Towar wraz z wypełnionym oraz podpisanym Formularzem odstąpienia od umowy, na koszt własny za pomocą Poczty Polskiej na adres korespondencyjny podany na stronie internetowej Sklepu. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru, umowę sprzedaży uznaje się za niezawartą. Sprzedawca zwróci Klientowi środki pieniężne za odesłany przez Klienta Towar w ciągu 14 dni, licząc od dnia doręczenia Sprzedawcy Towaru drogą pocztową, na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.

Klientowi będącemu konsumentem i nabywającemu Towar w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, przysługują uprawnienia wynikające z przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287). Zgłoszenie reklamacji możliwe jest za pomocą Formularza reklamacji, który stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu sklepu (dostępny do ściągnięcia tutaj: https://zlotaszkatulka.pl/regulamin/). Wspomniany formularz powinien zostać wypełniony oraz wysłany na adres korespondencyjny podany na stronie internetowej Sklepu – ewentualnie za pomocą zdjęcia/skanu wypełnionego Formularza reklamacji na adres mailowy kontakt@zlotaszkatulka.pl. Zgodnie z art. 7a ust. 1 ustawy, Sprzedawca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację Klienta w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.

 

Jak wygląda kwestia związana z gwarancją towaru?

Towar sprzedawany za pośrednictwem strony www.zlotaszkatulka.pl jest objęty dwuletnią gwarancją, w ramach której naprawiane są wady ukryte. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz uszczerbków wynikających z nieprawidłowego użytkowania biżuterii. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy. W celu otrzymania świadczeń gwarancyjnych należy skontaktować się ze Sklepem za pośrednictwem adresu mailowego – kontakt@zlotaszkatulka.pl w terminie 3 dni od dnia wykrycia wady, w innym wypadku gwarancja nie obowiązuje.

 

Jakie są nasze dane rejestrowe ? 

Nasze dane rejestrowe znajdą państwo w regulaminie naszej strony do którego odsyłamy :

REGULAMIN

TOP